Σίμο ψυχάρα…

…για πάντα ΑΕΛάρα.
Ερωτηθείς ο Σίμος Κρασσας σε ελληνική ιστοσελίδα για το αν παρακολουθεί την παλιά του ομάδα ΑΕΚ απάντησε πως θεωρεί πως τα πάει καλά τη φετινή χρονιά ενώ στη συνέχεια κλήθηκε να απαντήσει για το ποιος πιστεύει ότι θα πάρει το πρωτάθλημα φέτος στην Κύπρο, ο Σίμος απάντησε ευθέως ”Αν πω θα το πάρει το Αποέλ θα είμαι μέσα, αλλά θέλω την ΑΕΛ, που είναι η ομάδα που υποστηρίζω”.

Αναλυτικά:

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο φίλος και αμυντικός της Α.Ε. Ζακακίου, Σίμος Κρασσάς, που όταν ρωτήθηκε αν παρακολουθεί την Super League και την πρώην ομάδα του, την ΑΕΚ, σχολίασε: «Βλέπω την Super League. Μια χαρά είναι η ΑΕΚ. Το ελληνικό πρωτάθλημα θα είναι πιο ανταγωνιστικό πιστεύω» Στην συνέχεια κλήθηκε να πει ποιος πιστεύει ότι θα κατακτήσει το πρωτάθλημα στην Κύπρο, είπε χαριτολογώντας ότι είναι σαν να το ρωτούν ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα στην Ελλάδα, ωστόσο τόνισε: «αν πω ότι θα το πάρει ο ΑΠΟΕΛ, θα είμαι μέσα αλλά θέλω την ΑΕΛ, που είναι η ομάδα που υποστηρίζω».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *