Δείπνησαν πριν το ντέρμπι (φώτος & βίντεο)

“Δείπνο σε ολόκληρο το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας μας παρέθεσε το βράδυ της Πέμπτης 22/9 η Διοίκηση της ΑΕΛ. Οι ποδοσφαιριστές μας μετέβησαν στην “Ταβέρνα της Σαλώμης” στον Άγιο Τύχωνα αμέσως μετά την προπόνηση και όλοι μαζί σαν μια μεγάλη οικογένεια δείπνησαν, συνομίλησαν και ακολούθως αποχώρησαν για τα σπίτια τους έτσι ώστε να ξεκουραστούν για το μεγάλο αυριανό ντέρμπι που θα ξεκινήσει στις 20:00.

Η Διοίκηση της ΑΕΛ θέλει να εκφράσει ιδιαίτερες ευχαριστίες προς την διεύθυνση και στο προσωπικό της “ΣΑΛΩΜΗΣ” στον Άγιο Τύχωνα για το υπέροχο φαγητό και την περιποίηση που πρόσφεραν σε ολόκληρο το ποδοσφαιρικό μας τμήμα.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ”

sal1_0 sal2_0 sal3_0 sal4_0 sal6_0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *