“Εξαφανίστε τα!!!”
Πρωινό μήνυμα στέλνει η επίσημη ΑΕΛ για τον επερχόμενο αγώνα με Απόλλωνα”
Αναλυτικά:
«κΑΕΛημέρα! Σήμερα η ομάδα μας επιστρέφει στις προπονήσεις και αρχίζει την προετοιμασία της για το πρώτο ντέρμπι της χρονιάς.
Οι ποδοσφαιριστές μας θέλουν ασφυκτικά γεμάτη ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Κερκίδα!
Η στήριξη και συμπαράσταση μας σε κάθε φάση του αγώνα είναι πολύτιμη.
Η προπώληση ξεκινά στις 09:00! Εξαφανίστε τα!!!».
