“Εξαφανίστε τα!!!”

Πρωινό μήνυμα στέλνει η επίσημη ΑΕΛ για τον επερχόμενο αγώνα με Απόλλωνα”

Αναλυτικά:

«κΑΕΛημέρα! Σήμερα η ομάδα μας επιστρέφει στις προπονήσεις και αρχίζει την προετοιμασία της για το πρώτο ντέρμπι της χρονιάς.

Οι ποδοσφαιριστές μας θέλουν ασφυκτικά γεμάτη ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Κερκίδα!

Η στήριξη και συμπαράσταση μας σε κάθε φάση του αγώνα είναι πολύτιμη.

Η προπώληση ξεκινά στις 09:00! Εξαφανίστε τα!!!».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *