Πήρε τα δώρα του ο Finley
Σε συνέχεια της χθεσινής μας ανάρτησης αναφορικά με τα δώρα που έστειλε η επίσημη ΑΕΛ στον μικρό Finley που αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας.
Ο μικρός πήρε τα δωράκια του και φωτογραφήθηκε μαζί με τον αδερφό του φορώντας και οι δυο τους τις φανέλες της ΑΕΛ μας.
Καλή δύναμη στην οικογένεια του. Σε κανένα άνθρωπο δεν αξίζει αυτή η ταλαιπωρία πόσο μάλλον σε μικρά παιδάκια.

