Φεύγουν ακόμη 3
Μετά τις αποχωρήσεις Ατράντε, Ντεγκρά, Σκοβρόν, σύμφωνα με τον Θεόδωρο Αντωνίου άλλοι 3 παίρνουν σειρά για να εγκαταλείψουν την ομάδα μας. Ο λόγος για τους Στεπάνοβιτς και Φέλτσερ των οποίων λήγουν τα συμβόλαια τους, καθώς και του Αρκάδιους Πίεχ όπου τελείωσε ο δανεισμός του από την Λέγκια.
