”Ήταν μια νίκη που τη θέλαμε πολύ”

Δηλώσεις έκανε ο πολύ καλός Ευάγγελος Γεωργίου στον αγώνα με την Πάφος F.C μετά το τέλος του αγώνα.

Ακούστε όσα είπε ο νεαρός.

”Ήταν μια νίκη που τη θέλαμε πολύ, παίζαμε πολύ νεαροί παίκτες, παλέψαμε και τη πήραμε.  Το θέμα δεν ήταν η εμφάνιση μου, ήταν όλων των παικτών.  Όλοι μαζί νικήσαμε, είμαστε όλοι μαζί και νικήσαμε, αυτό.  Εγώ νιώθω χαρούμενος που έπαιξα με την ομάδα μου και κερδίσαμε.  Του χρόνου μακάρι να πάνε όλα καλά και θα δούμε τι θα γίνει, έχουμε πρώτους στόχους’΄.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *