«Νιώθουμε πρωταθλητές»
Ο αρχηγός της ΑΕΛ, Μιχάλης Κουνούνης, σε δηλώσεις που έκανε στα ΜΜΕ πριν απο λίγο, τόνισε ότι τόσο ο ίδιος, αλλά και οι συμπαίκτες του, νιώθουν πρωταθλητές, ανεξάρτητα από την έκβαση του σημερινού αγώνα: «Νιώθουμε πρωταθλητές ό,τι και να γίνει. Έχουμε φτάσει στον τελικό μετά από τόσα προβλήματα και διεκδικούμε στα ίσα τον τίτλο. Η ΕΘΑ είναι σαφώς το φαβορί, αλλά εμείς θα δώσουμε τα πάντα μέσα στο γήπεδο για να πάμε το πρωτάθλημα στη Λεμεσό. Θα παλέψουμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο μέσα στο γήπεδο».
Η ιστοσελίδα μας επικοινώνησε και με τον Brandon Ewing που τόνισε πως θα τα δώσουν όλα για να κερδίσουν το πρωτάθλημα για τον Μάριο Παλάλα.
