Θα παίξει για το DOUBLE! – Όλοι εκεί

Όπως βγήκε προς τα έξω τις τελευταίες ώρες το συμβούλιο της καλαθοσφαιρικής μας ομάδας έκανε σκέψεις να μην κατεβεί στο παρκέ για να αγωνιστεί απέναντι στον Αχιλλέα για τον Τελικό Πρωταθλήματος Ανδών της Β’ κατηγορίας.

Όπως φαίνεται όμως η ομάδα θα κατέβει κανονικά αφού η σημερινή σύσκεψη έφερε τους ιθύνοντες της ομάδας να ικανοποιούνται με τους όρους διεξαγωγής του αγώνα.

Έτσι, ο αγώνας θα γίνει κανονικά την ερχόμενη Κυριακή στις 16:30 στο Ελευθερία (γήπεδο που έθεσε η ΚΟΚ και προτιμούσεο  Αχιλλέας).

Καλούνται σύσσωμοι οι λέοντες να πάνε στο Ελευθερία και να σηκώσουν τον τίτλο στον ουρανό, όπως αρμόζει στη μεγάλη Βασίλισσα του τόπου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *