Δηλώσεις Λούη Ιωάννου [19/5/15]

Δηλώσεις σε αθλητική ραδιοφωνική εκπομπή έκανε σήμερα το μεσημέρι ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ, Λούης Ιώαννου. Ο φίλος Λούης δήλωσε:

“Δεν θα αναφερθώ στο τι θα γίνει απόψε γιατί όλοι ξέρουμε τι ακολουθεί απόψε. Αύριο στις 3 μεγάλο ραντεβού στην Ανατολική του Τσιρείου. Επιλέξαμε σαν σημείο συνάντησης τον τόπο αυτό γιατί υπάρχει μπόλικος χώρος στάθμευσης και επειδή είναι εργάσιμη ώρα δε θέλουμε να δημιουργήσουμε οποιαδήποτε προβλήματα στην κυκλοφορία. Όπως έχουμε πει, την πορεία θα την καθοδηγούν πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Πρέπει να ξέρει όλος ο κόσμος που θα πάει στην Λάρνακα ότι ο πάγκος του Αποέλ θα βρίσκεται μπροστά από τον πυρήνα των οργανωμένων μας. Μην νομίζουν κάποιοι ότι είμαστε χρυσόψαρα και ότι δεν ξεχνά κανένας τι έγινε πέρσι. Όλοι με τα κίτρινα στις 3 στο Τσίρειο.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *