Η Βάφτιση που δε θα παραπονιόταν κανείς ΑΕΛίστας αν τον καλούσαν (Φώτος)
Ένα απίστευτο πάρτι για τη βάφτιση του μικρού Νεοπτόλεμου ετοίμασαν οι γονείς του, οι οποίοι πραγματικά δε θα μπορούσαν να τα πάνε καλύτερα.
Έχουν πραγματικά επιλέξει κάθε τι με λεπτομέρεια για να ταιριάζει στα χρώματα της ομάδας μας και παντού υπάρχει κάτι ΑΕΛίστικο.
Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν αναμνηστικά κασκόλ από τους ευρωπαϊκούς αγώνες, μπαλόνια, φανέλες της ομάδας μας, μέχρι και τα γλυκά είχαν κίτρινο και μπλε χρώμα.
Φανταστείτε τώρα αυτούς που ήταν καλεσμένοι και δεν υποστήριζαν τη θρησκεία μας, βγάζεις ή δε βγάζεις “τσούννες”;;;
Nα ζήσεις μικρέ Νεοπτόλεμε και να σε χαίρονται οι γονείς σου.
Πρόκειται για το απόλυτο ΑΕΛό-πάρτι ή ΑΕΛοβάφτιση. Δείτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε:












