5700 εισιτήρια;;;
Γελοίοι αριθμοί για το μεγαλείο του ΑΕΛίστα, όταν το 2009 κατέκλυσε το Γ.Σ.Π παίρνοντας γύρω στις 15000 κόσμο ο οποίος ταξίδεψε από τη Λεμεσό στη Λευκωσία για να δει τελικά τον Τράττο να το δίνει στην Πέγεια.
5700 εισιτήρια είναι σαν να μας λέτε να πάει ένας στους τρεις εκείνου του τελικού.
Από την άλλη, ας το σηκώσουμε και όσοι μείνουν Λεμεσό ας περιμένουν τους υπόλοιπους για το γλέντι!
Όσοι παρευρεθούν επιβάλλεται να καταθέσουν τη ψυχή τους για να έρθει ο πολυπόθητος τίτλος απέναντι στο κατεστημένο και στους βολεμένους της πρωτεύουσας που έμαθαν να τους δίνονται τα πάντα εύκολα χωρίς να τα κερδίζουν, στα χαρτιά και σε σκοτεινά δωμάτια.
ΕΜΕΙΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ – ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΑΣ!
Ζήτω η ΑΕΛ και κάθε τι μοναδικό!
