Μεγάλο πάρτι την Παρασκευή στο Ζακάκι
Το Group του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ “Yellow Tribe” προσκαλεί την Παρασκευή 08 Μαιου στην ΑΕΛοσπηλιά στο Ζακάκι όλους τους Συνδεσμίτες και γενικότερα τον μεγάλο κίτρινο περήφανο λαό για ένα ξέφρενο γλέντι σε ρυθμούς τελικού , σε ρυθμούς ΑΕΛοπαράνοιας. Κάλούμε και ελπίζουμε στο πάρτυ να δώσει το παρόν του κόσμος κάθε ηληκίας από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο.Από τον Άη Νικόλα, το Ζακάκι,την Αγία Φύλα ,τον Αη Γιάννη, το Τραχώνι, τον Αη Αθανάση , τα Πολεμίδια, την Λευκωσία και κάθε κίτρινη γειτονιά ο καθένας με την παρέα του γλεντώντας οπώς γουστάρουμε να κάνουμε.
Στο πάρτυ θα υπάρχει άφθονο φαγητό συνοδευόμενο από ποτά και ό,τι άλλο “δώξει” στον καθένα! Επίσης κατα τη διάρκεια της όλης ΑΕΛοκατάστασης , μέλη του Group θα πουλάνε λαχνούς αξίας 2€ για οικονομική ενίσχυση του ταμίου μας και γενικότερα του Συνδέσμου και έπειτα θα κληρωθούν κάποια δώρα τα οποία θα κερδίσουν 3 τυχεροί.
ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ – ΣΤΗΡΗΞΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.
Υ.Γ ΑΕΛ ΟΛΕ ΤΖΑΙ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΤΖΑΙ ΛΕΜΕΣΟ ΤΖΑΙ ΠΑΡΑΛΙΜΝΙ ΤΖΑΙ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟ ΤΖΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟΣΙΗΣΤΟ
ΥΓ1930 ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ, ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ !
ΥΓ1989 ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ !
Ο ΜΑΗΣ ΗΡΘΕ.ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ.
