Διπλό για τους μικρούς φουτσαλίστες
Πολύ καλό παιχνίδι για την ομάδα των U21 μας η οποία κέρδισε με 0-6 την αντίστοιχη ομάδα της Ένωσης Νέων Παραλιμνίου.
Δύο γκολ πέτυχε ο Λούκας Σμυριλλης, Τρία ο Στέφανος και ένα ο Μακρής.
Στην επανάληψη η ομάδα μας είχε τον έλεγχο και ο προπονητής μας Γιώργος Άσπρος έκανε ορισμένες αλλαγές δίνοντας ευκαιρίες και στα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας.
