Ανοικτή συγκέντρωση απόψε στο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ στο Ζακάκι

Ανοικτή συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί απόψε (Δευτέρα 30/03/2015) στο οίκημα του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ στο Ζακάκι  στις 20:00 σχετικά με τους ημιτελικούς κόντρα στην Αεκ και όχι μόνο. Είναι σημαντικό να δώσουμε όλοι το παρών μας στην αποψινή συγκέντρωση αφού θα συζητηθούν σημαντικά θέματα για την ομάδα μας.

Δείτε το σχετικό έντυπο που κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες.

ssyfael

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *