Ζητούμενο η νίκη
Απόψε στις 19:00 κόντρα στην Νέα Σαλαμίνα η ομάδα μας καλείτε να πάρει από το συγκεκριμένο παιχνίδι του 3 βαθμούς. Μοναδικός στόχος απόψε είναι η νίκη και όχι το ελκυστικό ποδόσφαιρο. Όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι κόντρα στον Οθέλλο όπου η νίκη ήρθε με όχι και τόσο καλό ποδόσφαιρο έτσι και απόψε ζητούμενο είναι η νίκη και οι 3 βαθμοί που θα κρατήσουν όρθια την ομάδα μας για καλύτερη συνέχεια.
Το ελκυστικό ποδόσφαιρο σε συνδυασμό με τις νίκες θα έρθουν στην πορεία, αφού ο προπονητής πάρει τον απαιτούμενο χρόνο που χρειάζεται για να περάσει στους ποδοσφαιριστές του όλα όσα θέλει να βλέπει από αυτούς στον αγωνιστικό χώρο.
Σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με μια παραδοσιακά δύσκολη αντίπαλο όπως είναι η Νέα Σαλαμίνα, δεν τίθεται θέμα υποτίμησης από την ομάδα μας. Μπορεί η Νέα Σαλαμίνα να κατεβαίνει στο Τσίρειο με απουσίες, όμως αυτό ίσως να είναι και ένα θετικό για τους ποδοσφαιριστές που θα πάρουν θέση για να αγωνιστούν, γιατί έτσι θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν την αξία τους.
Το έργο των ποδοσφαιριστών γίνεται ακόμα πιο δύσκολο αφού για ακόμα ένα παιχνίδι η ομάδα θα αγωνιστεί χωρίς τον κόσμο της, αφού οι ποινές που κουβαλάμε από την περσινή περίοδο ολοκληρώνονται με τον σημερινό αγώνα.
Μοναδικά ”όπλα” για τους ποδοσφαιριστές μας απόψε είναι η ψυχολογία που άλλαξε μετά την νίκη κόντρα στον Οθέλλο αλλά και το πάθος που έβγαζαν κατά διαστήματα την προηγούμενη αγωνιστική.
Αναμένουμε όλοι τους ποδοσφαιριστές ”κλειδιά” που θα κάνουν το κάτι παραπάνω απόψε για να κρατήσουν τους 3 βαθμούς στην Λεμεσό.
Η αποστολή για το παιχνίδι:
Ρομέρο, Φεγκρούς, Καντού, Εσπάνια, Καρλίτος, Νικολάου, Σταύρου, Μπεμπέ, Ντιαλό, Μπαρσέλος, Οχένε, Κυριάκου, Λίλλης, Καλό, Ναντό, Κικίεβιτς, Τακπατζουμί, Ιονίτα, Σαρδινέρο, Εντμάρ.
