Τι άλλο θα ακούσουμε;
Διαβάζοντας ορισμένα πράγματα σου έρχεται να κτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο ή ξέρω γω απλά να σταματήσεις γενικά να ασχολείσαι με τον αθλητισμό αυτού του τόπου. Θα μου πεις είναι μόνο ο αθλητισμός; Παντού έτσι είμαστε, έτσι μάθαμε.
Βουτηγμένοι μέσα στο ψέμα και την υποκρισία, να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας και να απολαμβάνουμε χειροκροτήματα και ”δάφνες”.
Όπως διαβάσαμε η FARE (Football Against Racism in Europe – Ποδόσφαιρο χωρίς ρατσισμό στην Ευρώπη), μη κερδοσκοπικός οργανισμός κατά του ρατσισμού θα κάνει ένα συνέδριο στο οποίο θα μιλήσει και θα βραβεύσει αυτούς που προάγουν τον αντιρατσισμό.
Και εκεί που λες να που συμβαίνουν και καλά, διαβάζεις το πιο κάτω:
”Η τιμητική πρόσκληση για την Εταιρεία Απόλλων Ποδόσφαιρο (ΔΗΜΟΣΙΑ) Λτδ απεστάλη με αφορμή το εξαίρετο κοινωνικό έργο το οποίο παράγει εδώ και πάρα πολλά χρόνια ο ποδοσφαιρικός Απόλλωνας, και κυρίως για την αντιρατσιστική του εκστρατεία.”
Αναλυτικά η ανακοίνωση που η ίδια η ομάδα δημοσιοποίησε:

Και πραγματικά διερωτάσαι τη στ’ αλήθεια συμβαίνει σε όλο αυτό τον κόσμο και εθελοτυφλούν, αυτοκοροιδεύονται και γελιοποιούνται. Μήπως είναι καλύτερα στην Κύπρο του ότι δηλώσεις είσαι κάποιοι οργανισμοί που το παίζουν και καλά σοβαροί να ελέγχουν λίγο περισσότερο την κατάσταση; Οι ρατσιστικές ιαχές, τα ναζιστικά σύμβολα τα οποία ιδρύθηκαν προς τιμή του ρατσισμού και την μη αποδοχή του διαφορετικού είναι άραγε μέρος του μοντέρνου αντιρατσισμού;
Γιατί το να βραβεύεις κάποιον γιατί είναι αντιρατσιστής, είναι λες και βραβεύεις κάποιον γιατί είναι καλός άνθρωπος ενώ αυτό θα έπρεπε να είναι κατά τη διάρκεια της ζωής του. Βραβεύεται κάποιος γιατί έκανε το ηθικά σωστό και δεν έκλεψε για παράδειγμα, αυτό από μόνο του δεν αποτελεί ειρωνεία; Ο ανθρωπισμός και η αποδοχή του διπλανού δε χρειάζεται βραβεία και τιμές αλλά βρίσκεται στη καθημερινότητα του καθενός μας, πως φερόμαστε σε άτομα που θεωρούνται διαφορετικά από εμάς.
Aλλά θα μου πεις και ο χίτλερ το 39′ δεν ήταν υποψήφιος για Νόμπελ ειρήνης; Τόση ειρωνεία και τόση υποκρισία μαζεμένη πίσω από ψεύτικα χαμόγελα και ψεύτικους ανθρώπους.
Εντωμεταξύ το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος.
