Πρώτη επί Ρωσικού εδάφους [Φώτος]
Η ομάδα μας έφτασε καλά στην Αγ.Πετρούπολη και αφού οι ποδοσφαιριστές πήραν λίγη ώρα ξεκούρασης, στη συνέχεια ρίχτηκαν στο γήπεδο για την πρώτη προπόνηση η οποία έγινε στο βοηθητικό του “Πετρόφσκι”. ‘Ολοι οι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.
Για αύριο είναι προγραμματισμένη ακόμα μία προπόνηση η οποία θα γίνει στο γήπεδο όπου η ομάδα μας θα δώσει τον αγώνα κόντρα στην Ζενίτ την Τετάρτη, ενώ λίγο νωρίτερο ο Ιβάϊλο Πέτεφ θα μιλήσει στους δημοσιογράφους.



