Πρώτη επί Ρωσικού εδάφους [Φώτος]

Η ομάδα μας έφτασε καλά στην Αγ.Πετρούπολη και αφού οι ποδοσφαιριστές πήραν λίγη ώρα ξεκούρασης, στη συνέχεια ρίχτηκαν στο γήπεδο για την πρώτη προπόνηση η οποία έγινε στο βοηθητικό του “Πετρόφσκι”. ‘Ολοι οι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για αύριο είναι προγραμματισμένη ακόμα μία προπόνηση η οποία θα γίνει στο γήπεδο όπου η ομάδα μας θα δώσει τον αγώνα κόντρα στην Ζενίτ την Τετάρτη, ενώ λίγο νωρίτερο ο Ιβάϊλο Πέτεφ θα μιλήσει στους δημοσιογράφους.

10363327_767377026694705_5334784563265234764_n

10530657_767377053361369_3855782594266050734_n

10458773_767377116694696_3823464120277375150_n

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *