Η αποστολή για τον αγώνα ΑΕΛ – απόλλων
Πανέτοιμη για το ντέρμπι της Λεμεσού κόντρα στον Απόλλωνα είναι η ομάδα μας που έχει ως στόχο να διεκδικήσει ακόμη ένα σημαντικό τρίποντο.
Η προετοιμασία της ομάδας μας ολοκληρώθηκε με απογευματινή προπόνηση στο βοηθητικό μας γήπεδο.
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για το Σάββατο στις 15.00.
Μετά τη προπόνηση ο Ιβάηλο Πέτεφ ανακοίνωσε την αποστολή του αγώνα.
Την 19μελή αποστολή αποτελούν οι Ρομέρο, Φεγκρούζ, Κυριάκου, Ελευθερίου, Θεοφίλου, Μοντέιρο, Έμπο, Οχένε, Καλουτζέροβιτς, Ινταμπντελάι, Μπεμπέ, Καρλίτος, Νικολάου, Γκέντσιεφ, Οριόλ, Ποτοκάρ, Ντεντέ, Αιρόσα, Εμμανουήλ.
Εισιτήρια θα προπωλούνται στα ταμεία του γηπέδου, πριν την έναρξη του αγώνα.
Τα ταμεία θα ανοίξουν στη 13.00.
