Καθάρισε με εφτάρα
Νικήτρια η ομάδας μας με 7-1 στο σημερινό φιλικό παιχνίδι εναντίαν στην ΑΕΖ Ζακακίου.
Το παιχνίδι διεξήχθηκε στο βοηθητικό του Τσιρείου και εντάσσεται στο στάδιο της προετοιμασίας ενόψει του αγώνα με το Αποέλ το ερχόμενο σάββατο,ο αγώνας ήταν κεκλεισμένων τον θυρών για τον κόσμο και τα ΜΜΕ αφού ο προπονητής της ομάδας μας Λίτο Βιντιγκάλ δεν ήθελε να βγούν περισσότερες πληροφορίες προς τα έξω.
Από το φιλικό απουσίαζαν οι διεθνής της ομάδας μας καθώς και ο Ταρζίνιο που βρίσκετε στην πατρίδα του μετά από άδεια που του παραχωρήθηκε από την τεχνική ηγεσία.
Τα πρώτα του δυο ανεπίσημα τέρματα πέτυχε ο Φαούντ Ινταμπντελάι με την ομάδα μας, ο Φαούντ είχε καλή παρουσία κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.
