Επέστρεψαν στις προπονήσεις

Επιστροφή στις προπονήσεις για την ομάδα μας στο βοηθητικό του Τσιρείου για το τρίτο και τελικό στάδιο της προετοιμασίας. Μετά το χθεσινό ρεπό που δόθηκε στους ποδοσφαιριστές μας το πρόγραμμα σήμερα περιλάμβανε πρωινή προπόνηση με ασκήσεις τακτικής και τελειώματα φάσεων.Από την προπόνηση απουσίασαν οι Κρίστης Ανδρέου λόγω στρατού και Έντβιν Ουόν που νιώθει ενοχλήσεις στη πλάτη και θα ξεκουραστεί μέχρι την Τετάρτη. Θα ακολουθήσει απογευματινή προπόνηση ενώ την Κυριακή η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει στο Παφιακό την ΑΕ Κουκλιών η οποία φέτος θα αγωνίζεται στην πρώτη κατηγορία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *