”Ο τελικός να γίνει φιέστα” συμφώνησε το Δ.Σ της ΑΕΛ

To Δ.Σ της ομάδας μας σε συνεδρία του αποφάσισε όπως αναλάβει πρωτοβουλία για συνάντηση με το Δ.Σ του Απόλωνα για βελτίωση των σχέσεων των δύο σματείων και ο τελικός να μετατραπεί σε φιέστα της Λεμεσού.

Η πρωτοβουλία είναι σε συνεννόηση με ΣΥ.Φ.ΑΕΛ και παλαιμάχους και θα γίνει συνάντηση με αντίστοιχους φορείς του από την άλλη μεριά.

Το ΣΥ.Φ.ΑΕΛ λέει εμείς δεν συμμετέχαμε σ’αυτό πατήστε εδώ να διαβάσετε

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *