Δηλώσεις Ζορζε Κώστα

” Είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου, είχαμε πάρα πολύ δύσκολο έργο.

Είχα πει μετά το 0-2 ότι οι πιθανότητες ήταν 75-25 για το αποελ. Στο σημερινό παιχνίδι αλλάξαμε κάποια πράγματα , θα πρέπει να πω ότι στο πρώτο παιχνίδι είχα πει στους παίκτες μου ότι είμαστε η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος.

Σήμερα όμως κάναμε πολύ καλή δουλειά. Θα πρέπει να πω ότι σε κάθε παιχνίδι είχαμε πάρα πολλά προβλήματα , μας λείπουν πάρα πολύ παίκτες , όμως πιστεύω ότι απο εδώ και πέρα θα έχουμε καλά αποτελέσματα.

Το αποελ είναι μια πολύ καλή ομάδα και αυτό δίνει αξία στην νίκη μας. “

Αυτές ήταν οι δηλώσεις του προπονητή της ομάδας μας Ζόρζε Κώστα.

One thought on “Δηλώσεις Ζορζε Κώστα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *