Ανακοίνωση ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 23/1/13

Στις 4.30 το απόγευμα, ξεκινούμε όλοι όσοι θα βρεθούμε στη λευκωσία και στο Γ.Σ.Π.   Απο τον γνωστό τόπο εκκίνησης, εκεί στην έξοδο της Παρεκκλησιάς, μαζευόμαστε και δυναμικά πάμε ξανά στο πλευρό της ΑΕΛΑΡΑΣ και ότι βγεί.  Σίγουρα το έργο της ομάδας μας είναι δύσκολο, μα όχι απαγορευτικό.  Εμείς θα είμαστε και εκεί, γιατί έτσι προστάζει η θρησκεία μας!  Δεν πτοούμαστε απο τίποτε.  Δεν μας νοιάζει τίποτε.  Μόνο να δούμε την ΑΕΛΑΡΑ μας κι όλα τα άλλα φήμες, απώλεια νόμων φυσικών κ.τ.λ.  Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ καλεί όλους τους αελίστες να υπερβούν τα όποια προβλήματα προκάλεσε η ʽήτταʼ της περασμένης Κυριακής και να ενωθούν μαζί μας στο δρόμο προς την πρωτεύουσα!  Σηκώνουμε το εστεμμένο κεφάλι μας και συνεχίζουμε.

Πάτηστε εδώ για τη συνέχεια της ανακοίνωσης στηρίζοντας την προσπάθεια των παιδιών του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ και στο διαδίκτυο. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *