Συνεχίζουν το αήττητο σερί τους
Συνέχισαν με ακόμη μια νίκη την πορεία τους σήμερα οι έφηβοι μας. Η εφηβική ομάδα μας διέλυσε και την ομάδα του Κεραυνού , με 87-29.
Το παιχνίδι ξεκίνησαν οι : Μάριος Μονιάτης , Ορέστης Αθανασιάδης , Παναγιώτης Μάρκου , Αχιλλέας Παναγή και Μαξίμ.
Η εφηβική μας ομάδα βρίσκεται πρώτη στον βαθμολογικό πίνακα αήττητοι. Τα λιοντάρια μας έκαναν και σήμερα ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι , προσγειωμένα συνεχίζουν για την επίτευξη των στόχων τους!
Αύριο η εφηβική μας ομάδα έχει ξεκούραση και απο την Δευτέρα ξεκινά προετοιμασία για το παιχνίδι με την Έθα.
