Δηλώσεις Ζορζε Κόστα μετά το Αεκ – ΑΕΛ

Δηλώσεις έκανε μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής της ομάδας μας Ζορζέ Κόστα, ο προρτογάλος μοίρασε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές του και σε γενικές γραμμές έδειξε να είναι ευχαριστημένος.

Αναλυτικά:

«Ήταν ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι για την ομάδα μας, οι ποδοσφαιριστές μας έκαναν ότι τους ζητήσαμε στους αγωνιστικό χώρο και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Η Αεκ είναι ομάδα η οποία κρατά πολύ την μπάλα και το κάνει αρκετά καλά.

Είχαμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με τη Φενερμπαχτσε στην Ευρώπη.

Δεν γνωρίζω ποιος έβαλε το παιχνίδι να γίνει σήμερα Κυριακή και αυτό που έκαναν οι παίκτες σήμερα στο γήπεδο ήταν καταπληκτικό».

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *