Συνέχισαν νικηφόρα οι έφηβοι μας
Με νίκη συνέχισαν την πορεία τους οι έφηβοι μας. Τα λιοντάρια μας κέρδισαν με 83-50 την αντίστοιχη ομάδα της ΑΕΚ χωρίς όμως να φτάσουν στο επιθυμητό επίπεδο απόδοσης.
Το παιχνίδι ξεκίνησαν οι Μάριος Μονιάτης , Ορέστης Αθανασιάδης , Παναγιώτης Μάρκου , Νικόλας Καρασαμάνης και Μαξίμ.
Σε γενικές γραμμές οι έφηβοι μας έκαναν ένα μέτριο παιχνίδι , το μόνο που μπορούμε να κρατήσουμε απο το παιχνίδι αύτο είναι η όρεξη και το πάθος για την φανέλα που έδειξαν τα λιοντάρια μας!
Απο αύριο η εφηβική μας ομάδα αρχίζει την προετοιμασία της για το τοπικό ντέρπυ με τον Απόλλωνα.
