Άτυχη η ομάδα μας ηττήθηκε 7-6
Πάλεψε αλλά στο τέλος λύγισε η ομάδα φουτσαλ μας χάνοντας 7-6 από τον Παρνασσό. Το πρώτο ημίχρονο ο αντίπαλος προηγείτο με 4-1 όμως η ομάδα μας κατάφερε να ανατρέψει τα εις βάρος της δεδομένα και να φέρει το παιχνίδι στα ίσα αλλά και στα μέτρα της καταφέρνοντας να προηγηθεί με 6-5.
Όμως εντελει ισοφαρίστηκε και δέχθηκε το γκολ της ήττας στην εκπνοή του αγώνα.
Οι φουτσαλίστες μας έκαναν υπερπροσπάθεια και πάλεψαν τον αγώνα και τους αδικεί το αποτέλεσμα.
Τους αξίζουν πάρα πολλά συγχαρητήρια.
