Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Στις εμπειρίες που αποχτά η ομάδα μας στάθηκαν οι Νικολάου, Πάρπας, Κωνσταντίνου καθώς και ο προπονητής μας Ζόρζε Κόστα. Διαβάστε αναλυτικά.

“Ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι, δεχθήκαμε ένα γκολ από στατική φάση κόντρα στην ροή του αγώνα. Προσπαθήσαμε αλλά δεν πετύχαμε στις αντεπιθέσεις μας. Έπειτα ήρθε και η αποβολή του Ουόν που μας ανάγκασαν να κάνουμε κάποιες εσωτερικές αλλαγές και χάσαμε τη δύναμή μας. Το 2-0 είναι σαφώς δίκαιο. Κρατάμε τις εμπειρίες, πρέπει να βελτιώθουμε. Βλέπουμε το παιχνίδι την Κυριακή και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη.” Μάριος Νικολάου

“Ερχόμενοι εδώ ξέραμε ότι είχαμε ένα δύσκολο έργο, ήρθαμε για το καλύτερο. Δυστυχώς με την πρώτη τους ευκαιρία πέτυχαν γκολ, εμείς προσπαθήσαμε για κάποιο γκολ αλλά δεν το πετύχαμε. Ήρθε και η κόκκινη και εκεί προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το σκορ. Κρατάμε εμπειρίες και θα δούμε το μέλλον στη Κύπρο.” Στέλιος Πάρπας

“Είμαι ικανοποιημένος από την παρουσία μας, παίζαμε έναντι σε μια ισχυρή ομάδα. Δεχθήκαμε γκολ από στατική φάση, αλλά μπορούσαμε και μεις να πετύχουμε γκολ. Αποχτούμε εμπειρίες για τη συνέχεια. Η ομάδα έχει ανάγκη από ξεκούραση και να είμαστε πιο δυνατοί στη Κύπρο. Μέχρι στιγμής δεν είχαμε την ευκαιρία για να ανεβάσουμε το επίπεδο της ομάδα μέχρι στιγμής λόγο των συνεχώς παιχνιδιών, αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε. Στόχος είναι το πρωτάθλημα. ” Ζόρξε Κόστα

“Δυστυχώς στο τέλος μετράει το γκολ, κάναμε κάποιες φάσεις αλλά δεν πετύχαμε γκολ και άλλαξε η ψυχολογία μας. Πρέπει να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας και να δούμε το κυπριακό πρωτάθλημα. Σίγουρα ο πρώτος στόχος είναι το πρωτάθλημα, μπήκαμε στους ομίλους του Europa, αλλά σίγουρα δεν ήμασταν φαβορί σε αυτά τα παιχνίδια. Βλέπουμε μπροστά για τον αγώνα της Κυριακής, είμαστε λίγο πίσω αλλά μπορούμε να φτάσουμε τους ανταγωνιστές μας. Είμαστε άπειρη ομάδα στην Ευρώπη αλλά δείξαμε ότι μπορούμε να αντεπεξέλθουμε.” Μιχάλης Κωνσταντίνου

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *