Λίγα λόγια -Π.Σ-

Όποιος θέλει ακολουθεί, όποιος δε γουστάρει στο καλό. Πολλοί έρχονται και παρέρχονται, πολλοί πούλησαν ΑΕΛισμό για τα συμφέροντα τους, πολλοί πούλησαν ΑΕΛισμό για το μισθό τους, πολλοί μίλησαν για την ΑΕΛ χωρίς καν να ξέρουν τι σημαίνει, μόνο ο απλός, αγνός και ατάραχος ΑΕΛίστας θα είναι εδώ, πάντα πλάι της σε κρύο, βροχή, λύπες, χαρές, ήττες, καταστροφές, γιατί μόνο αυτός πραγματικά ξέρει τι σημαίνει ΑΕΛ.

Περάσαμε τόσα, επιβιώσαμε και στο πέρασμα των καιρών το μόνο που απομένει είναι να είναι καλά η ΑΕΛ, η ΑΕΛ η μάνα μας, η οικογένεια μας, η ΑΕΛ η ζωή μας.

Ψηλά τις σημαίες και τα κεφάλια και ότι βρέξει ας κατεβάσει ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΕΛ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!!

Με σεβασμό προς κάθε λέοντα αδερφό. Π.Σ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *