Ο Δήμος Λεμεσού αποφάσισε να τιμήσει την ΑΕΛ!

Αν και έχουν περάσει 5 ολόκληροι μήνες από την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ομάδα μας ο Δήμος Λεμεσού δεν μας έχει ακόμη τιμήσει έστω με μια τιμητική πλακέτα.

Η Αθλητική Ένωση Λεμεσού, το καμάρι της πόλης μας κατάφερε να πάρει το περσινό πρωτάθλημα και να προκριθεί στην Ευρώπη, προβάλλοντας διεθνώς τη Λεμεσό.

Μετά από 5 μήνες η Δήμος Λεμεσού θα τιμήσει την ΑΕΛ, μεταξύ άλλων, σε εκδήλωση που θα γίνει την 19η Οκτωβρίου.

Η βράβευση θα γίνει στα “Λεμέσια 2012”.

Πρέπει επιτέλους οι αρχές της Λεμεσού να αντιληφθούν ότι οι επιτυχίες της ΑΕΛ έχουν αντίκτυπο και στη Λεμεσό, ας μην ξεχνάμε μάλιστα πως ΑΕΛ και Λεμεσός πάνε μαζί.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *