Μήνυμα εστάλει…
Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ έστειλε απόψε ένα ηχηρό μήνυμα σε πολλούς κακοθελητές με πάθος, λεβεντιά και τσαμπουκά.
Μπράβο αλάνια, ασπίδα στην μεγαλύτερη και καθαρότερη ιδέα του τόπου με σεβασμό στις αξίες και στα ιδανικά που οι πρόγονοι μας διέταξαν.


