Νίκησαν τον “συμπολίτη” με 1-0 οι u17!
Σήμερα η ομάδα μας επικράτησε του συμπολίτη απόλλωνα με 1-0 στο κοινοτικό γήπεδο Κολοσσίου.
Η ομάδα μας ήταν σαφώς καλύτερη από τον αντίπαλο της και πήρε τους 3 βαθμούς πανάξια που είναι υπερπολύτιμοι κυρίως για την ψυχολογία των ποδοσφαιριστών μας καθώς και την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Χρυσός σκόρερ της ομάδας μας ήταν ο Μιχάλης Κονναρής με πλασέ μέσα από την μικρή επανορθωτική. Άψογη τακτική εφάρμοσε ο προπονητής της ομάδας μας Γιάννος Ιωάννου,όπου έδωσε τις κατάλληλες συμβουλές που θα έπρεπε στους μικρούς μας και τους ώθησε και ψυχολογικά για να πάρουν αυτήν την σπουδαία νίκη.
Ενδεκάδα για την ομάδα μας ήταν οι Γ.Σοφρωνίου, Χ.Μιχαήλ, Γ.Γρηγορίου, Α.Βασιλείου, Μ.Κονναρής, Π.Ιωάννου, Ι.Δημητρίου, Σ.Κουλουντής, Ε.Ιωάννου, Π.Παναγιώτου και ο χρυσός σκόρερ Τσαγκάρης.
