Εγώ δεν ξεδίψασα… [Ο Λεμεσιανός]

Ευρώπη, Europa League, Ευρωπαϊκός Όμιλος, Κορυφαίοι Ευρωπαϊκοί σύλλογοι ποιος μας το παράλυσε ρε Λέοντες, η ΑΕΛαρα μας στις κορυφαίες στιγμές της ένδοξης ιστορίας της.

Περάσαμε πολλά μα δε λυγίσαμε πότε, δεν κατάφερε κανένας να μας υποτάξει, δεν κατόρθωσε κανένα από τα δόλια σχέδια τους να μας διαλύσει. Αντίθετα η ΑΕΛαρα μας σε κάθε φουρτούνα μεγάλωνε και γιγαντωνόταν συνεχώς κάνοντας όλους εμάς τους πιστούς προσκυνητές της ακόμα πιο άρρωστους και τρελαμένους για την ιδέα της.

Τρόπαια και τέτοιες φανφάρες δεν τα θελήσαμε ποτέ, δεν ήταν πότε ο αυτοσκοπός μας, φάνταζαν για μας άπιαστα όνειρα που θα ερχόντουσαν μετά από μεγάλο πόλεμο και μόχθο. Τελικά ένας κύριος Πάμπος μας έκανε μέσα σε μια χρονιά να παραμιλούμε, μας έκανε μέσα σε μια χρονιά να ξεδιψάσουμε δροσίζοντας με τόσες απανωτές επιτυχίες, επιτυχίες που ποτέ δεν περιμέναμε πόσο μάλλον μαζεμένες.

Όχι όμως, εγώ δεν ξεδίψασα και δεν πρόκειται να ξεδιψάσω ποτέ μου. Πείτε με άπληστο είτε οτιδήποτε άλλο , θέλω νίκες, τίτλους, τρόπαια, ευρωπαϊκές προκρίσεις, ομίλους, ΘΕΛΩ να δω μια ΑΕΛ να διογκώνετε συνεχώς, να βλέπω μια ΑΕΛ που όλοι να τη σέβονται και να την φοβούνται.

Είμαι σίγουρος πως και εσύ αδελφέ ΑΕΛίστα θέλεις κάτι παρόμοιο, θέλεις την ΑΕΛαρα σου να σε τρελάνει ακόμα περισσότερο, άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά! Μην μείνεις μακριά από αυτή την ομάδα, ειδικά τώρα σε χρειάζεται όσο τίποτε, στάθου στο πλάι της και στήριξε την όσο ποτέ άλλοτε.

Ζήσε αυτές τις κορυφαίες στιγμές, ζήσε αυτό το μαγικό όνειρο, γίνε μέλος της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας, μιας ιστορίας που σε κάμποσα χρόνια θα την διηγούμαστε ο καθένας από μας στα παιδιά και στα εγγόνια μας με περηφάνια. ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!

ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ

ΟΛΟΙ σε κάθε ιστορικό ραντεβού της ΑΕΛαρας μας, ΟΛΟΙ δίπλα της σε κάθε της βήμα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *