Πανευτυχής ο Έμπο Άντο

Την χαρά του που αγωνίστηκε μπροστά από τους οπαδούς της ομάδας μας εξέφρασε ο Έμπο Άντο την επόμενη μέρα του αγώνα με την Αλκή.

Δείτε το σχετικό σχόλιο που τοποθέτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter. 

Μετάφραση: Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα το ντεμπούτο μου στην έδρα μας μπροστά από τους οπαδούς της ομάδας μας χθες.  Ελπίζω να μπορέσω να τους κάνω περήφανους αυτή τη σαιζόν αλλά και μελλοντικά.

Καλή συνέχεια παλικάρι, ότι καλύτερο με τη φανέλα της ομάδας μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *