Κινητή μπουτίκ αύριο έξω από το ΓΣΠ!

Κινητή μπουτίκ θα υπάρχει αύριο έξω από το ΓΣΠ όπου θα πωλούνται αναμνηστικά προϊόντα του αγώνα καθώς και άλλα της ομάδας μας, όπως για παράδειγμα η επίσημη φανέλα.

Πολύ πιθανών θα πωλείται και το αναμνηστικό κασκόλ του αγώνα με την Άντρελεχτ ενώ θα υπάρχουν και διάφορα άλλά ήδη που θα είναι αποκλειστικά για τον αγώνα και το Champions League.

Μπράβο στην διοίκηση για την σωστή της κίνηση και ελπίζουμε ο ΑΕΛΙΣΤΑΣ να αγκαλιάσει και να εξαφανίσει όλα τα προϊόντα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *