Πάτησαν Κύπρο οι Βέλγοι

Έφτασε το βράδυ της Δευτέρας η Βελγική αποστολή στην Κύπρο και ήδη νιώθει για τα καλά τη ζέστη αλλά κυρίως και την υγρασία στην Κύπρο.

Την αποστολή αποτελούν 21 ποδοσφαιριστές, μέλη της τεχνικής ηγεσίας, μέλη της διοίκησης καθώς και διάφοροι άλλοι παράγοντες της Άντερλέχτ.

Δεν έκαναν δηλώσεις σε κανένα ΜΜΕ που ήταν στο αεροδρόμιο καθώς προτιμούν να μιλήσουν στην αυριανή διάσκεψη τύπου στο ΓΣΠ, που θα γίνει λίγο πριν την πρώτη και τελευταία τους προπόνηση.

Πάντως φαίνεται πως και αυτοί τρέμουν στην ιδέα της ζέστης γι’ αυτό και ήρθα μια μέρα πιο νωρίς για να προσαρμοστούν καλύτερα στις καιρικές συνθήκες.

Στο χέρι μας είναι να κάνουμε το ΓΣΠ ακόμα πιο καμίνι έτσι ώστε οι Βέλγοι να υποκύψουν.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *