Το Demonoid έκλεισε ως δώρο προς την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών
Μια εβδομάδα εφιάλτης έχει ήδη περάσει για το Demonoid αλλά ο εφιάλτης συνεχίζεται με ειδήσεις που προέρχονται από την Ουκρανία ότι μετά από μια μαζική επίθεση DDoS η ιστοσελίδα έχει πλέον περάσει στα χέρια των τοπικών αρχών. Αυτοί που ψάχνουν για μια σύνδεση των ΗΠΑ με την επιδρομή στη δημοφιλή ιστοσελίδα δεν θα απογοητευθούν καθώς μια πηγή από το Υπουργείο Εσωτερικών της χώρας λέει ότι η δράση είχε προγραμματιστεί να συμπέσει με το ταξίδι του Αναπληρωτή Πρωθυπουργού Valery Khoroshkovsky στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Την τελευταία εβδομάδα χιλιάδες χρήστες του Demonoid φοβόντουσαν για το χειρότερο, όταν η αγαπημένη τους ιστοσελίδα εξαφανίστηκε από το Διαδίκτυο. Πολλοί πίστευαν ότι οι ιδιοκτήτες του site είχαν συλληφθεί, αλλά τελικά με ανακούφιση έμαθαν ότι ήταν «μόνο» μια μαζική επίθεση DDoS.
Σήμερα όμως έρχεται η επιβεβαίωση από την Ουκρανία ότι το DDoS ήταν μόνο η αρχή και ότι το domain έχει πέσει στα χέρια των αρχών.
Το ColoCall είναι το μεγαλύτερο κέντρο δεδομένων στην Ουκρανία και ο χώρος που φιλοξενεί το Demonoid τα τελευταία χρόνια. Αλλά στα μέσα της περασμένης εβδομάδας, στον απόηχο της επίθεσης DDoS, οι κυβερνητικοί πράκτορες πήγαν στο ColoCall και έκλεισαν το Demonoid.
“Οι κυβερνητικοί ερευνητές αντέγραψαν και πήραν όλες τις πληροφορίες από τους διακομιστές του Demonoid πριν τους σφραγίσουν” αναφέρει μια ανώνυμη πηγή από το ColoCall. “Ορισμένες συσκευές δεν κατασχέθηκαν, αλλά τώρα δεν λειτουργούν, και ήμασταν αναγκασμένοι να καταγγείλουμε τη σύμβαση με το site.”
