ΑΕΛίστες και στην Δυτική
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ομάδας μας Αντρέα Γιάπα έγινε η κατάλληλη διευθέτησει με την αστυνομία και έτσι στον αποψινό αγώνα θα ανοίξει και η Δυτική κερκίδα για τους οπαδούς μας.
Μέχρι στιγμής έχουν προπωληθεί 4700 εισιτήρια και απομένουν ακόμα 300-400 μιας και η χωρητικότητα μειώθηκε κάτι λίγο λόγο των αυστηρών μέτρων ασφαλείας της UEFA.
