ΑΕΛίστες και στην Δυτική

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ομάδας μας Αντρέα Γιάπα έγινε η κατάλληλη διευθέτησει με την αστυνομία και έτσι στον αποψινό αγώνα θα ανοίξει και η Δυτική κερκίδα για τους οπαδούς μας.

Μέχρι στιγμής έχουν προπωληθεί 4700 εισιτήρια και απομένουν ακόμα 300-400 μιας και η χωρητικότητα μειώθηκε κάτι λίγο λόγο των αυστηρών μέτρων ασφαλείας της UEFA.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *