Ανακοίνωση ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 16/7/12
Πάνε δυο μήνες από την τελευταία φορα που είδαμε την ΑΕΛ να αγωνίζεται σε επίσημο αγώνα,
αυτό το διάστημα για τους απανταχού ΑΕΛΙΣΤΕΣ είναι αρκετά μεγάλο και επιτέλους έφθασε η ώρα
να δούμε την ΑΕΛ να αγωνίζεται στον πρώτο της ευρωπαϊκό αγώνα. Έχουμε πλέον μπει στην τελική ευθεία
για τον πρώτο ευρωπαϊκό μας αγώνα , απομένουν κάτι λιγότερο από δυο ημερες και η διψα για διάκριση είναι τεραστια ,
ο αγώνας αυτός είναι εξαιρετικά σημαντικός καθώς είναι και ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνας μετά από δέκα χρονια.
διαβάστε εδώ τη συνέχεια στηρίζοντας την ιστοσελίδα του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ
