Πάτησαν Κύπρο οι πρωταθλητές
Γύρω στις 3:00 τα ξημερώματα κατέφθασε η αποστολή της ομάδας μας στην Κύπρο μετά από δύο βδομάδες σκληρής δουλειάς.
Μέσα από τις προπονήσεις και τους φιλικούς αγώνες που διεξάχθηκαν ο προπονητής της ομάδας μας είχε την ευκαιρία να βγάλει αρκετά συμπεράσματα τα οποία σίγουρα θα βοηθήσουν την ομάδα να γίνει ακόμη καλύτερη στη συνέχεια.
Θυμίζουμε ότι η ομάδα μας σημείωσε δύο νίκες και δύο ισοπαλίες στα φιλικά παιχνίδια.
Αναλυτικά:
Σήμερα (9/6) υπάρχει ρεπό ξεκούρασης για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας.
