Με PUMA από του χρόνου!

Στην αποκάλυψη οτι απο την νέα χρονιά η ομάδα μας θα ντύνεται απο την γνωστή εταιρία αθλητικών ειδών Puma προχώρησε ο πρόεδρος της ΑΕΛ Αντρέας Σοφοκλέους σε δηλώσεις του στην εκπομπή Θύρα-3.  Η είδηση αυτή δέκτηκαν με ικανοποίηση οι φίλοι της ΑΕΛ αφού ήταν κάτι που ζητούσαν απο καιρό .

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *