Πήγε ΣΥ.Φ.ΑΕΛ ο Πάμπος!
Με ευχαρίστηση αποδέκτηκε την πρόσκληση του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ ο προπονητής της ομάδας μας Πάμπος Χριστοδούλου στο χτεσινό πάρτυ του συνδέσμου αφού έδειξε οτι επιθυμεί να είναι κοντά στον κόσμο και να έχει μια πολύ καλή σχέση μαζι του . Μαζί με τον προπονητή ηταν και ο Ρούι Τζόυνιορ και οι 2 τα είπαν με αρκετούς φίλους της ΑΕΛ και ένιωσαν απο κοντά τη σημαίναι ΑΕΛίστας. Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Πάμπου Χριστοδούλου σήμερα στην εκπομπή της Θυρα-3.
«Ήταν η πρώτη φορά που πήγα στο οίκημα του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ. Διαπίστωσα για άλλη μία φορά πως οι οπαδοί της ΑΕΛ στηρίζουν τη νέα προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα και τους ευχαριστώ πολύ. Είναι οι πιο πιστοί οπαδοί στην Κύπρο»
