Τελειώνει σήμερα η αγγαρεία..

Την ΕΝΠ αντιμετωπίζει σήμερα η ομάδα μας στο Τσίρειο στάδιο στις 17:00 στο τελευταίο παιχνίδι για την β’ φάση του πρωταθλήματος. Για τελευταία φορά θα καθίσει στον πάγγο της ΑΕΛ ο Άττεφελντ καθώς επίσης και κάπιοι ποδοσφαιριστές θα αγωνιστούν για τελευταία  φορά με την ομάδα μας. Μοναδικό ενδιαφέρον για το παιχνίδι οι νεαροί ποδοσφαιριστές που αναμένεται να αγωνιστούν.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *