Στα δικαστήρια με Ουόν!
Αρνητικό αποτέλεσμα φαίνετε να είχαν οι επαφές του τεχνικού τιμ με τον Εντβιν Ουόν για επιστροφή του ποδοσφαιριστή αφού σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της ΚΟΠ την ερχόμενη Δευτέρα (16/5/2011) ΑΕΛ και Ουόν οδηγούνται στα δικαστήρια.
Το σχετικό άρθρο απο την ιστοσελίδα της ΚΟΠ….
“Η υπόθεση είναι ορισμένη για οδηγίες στις 16.05.2011. Όπως σημειωνόταν στις 29 Μαρτίου, υπεράσπιση έπρεπε να καταχωρηθεί εντός 30 ημερών από τότε κι απάντηση στην υπεράσπιση αν υπάρχει να καταχωρηθεί εντός 15 ημερών από την καταχώρηση της υπεράσπισης”.
