Ειδοποιήθηκαν και οι 3 τελευταίοι!

Οι 3 τελευταίοι ποδοσφαιριστές απο το υπάρχον ρόστερ οι οπιοί είναι εκτός πλάνων ειδοποιήθηκαν οτι δεν θα συνεχίσουν στην ομάδα μας. Πρόκειται για τους Σιλάς, Ζε Βιτόρ  και Γκονζάλες ενώ οι 2 τελευταίοι δεσμεύονται με συμβόλαιο για του χρόνου και αν δεν βρεθεί η χρυσή τομή για να λυθεί το συμβόλαιο τους η διοίκηση θα προχωρήσει σε μονομερή διακοπή των συμβολαίων τους οπος έγινε με τους Ολλανδούς και τον Ράσιακ.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *