Η αποστολή της ομάδας μας
Η 20μελή αποστολή της ομάδας μας για τον αυριανό αγώνα του κυπέλλου αποτελείται από τους
Χίντι, Καφού, Ενρίκε, Ουόν, Καρλίτος, Μπεντέ, Σίλας, Ντεντέ, Νικολάου, Μοντέιρο, Νίλσον, Ελευθερίου, Σόουζα, Τζιλμπέρτο, Ντίξον, Τζούνιορ, Κάμπι, Αιρόσα, Ντεγκρά και Περικλέους.
Η ομάδα μας σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση ολοκλήρωσε με απογευματινή προπόνηση τη προετοιμασία της χωρίς κανένα απρόοπτο. Ο Πάμπος πήρε μαζί του 20 ποδοσφαιριστές και θα ανακοινώσει πριν αναχωρήσει για το γήπεδο τους δύο που θα μείνουν εκτός της 18αδας.
Εκτός αποστολής έμειναν οι Ανδρέου, Πίτσιλλος, Πάρπας, Εντμάρ, Τσιάκκας, και ο Βουο λόγω καρτών.
