Παρέμβαση προέδρου ΣΥ.Φ.ΑΕΛ σε ραδιοφωνικό σταθμό

Παρέμβαση έκανε ο πρόεδρος του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ σε ραδιοφωνικό σταθμό ο οποίος θέλησε αρχικά να ευχαριστήσει και να δώσει συγχαρητήρια εκ μέρους του συνδέσμου στον κόσμο της ομάδας μας, στους ποδοσφαιριστές αλλά και στο τεχνικό team και στην διοίκηση.

Έστειλε το μήνυμα ότι τελειώνουν τα πανυγήρια και πρέπει να μείνουμε προσγιωμένοι και συγκρατημένοι μέχρι τέλους.

Στο τέλος κάλεσε τον κόσμο να παρευρεθεί απόψε στο κλουβί για τον τελικό καλαθόσφαιρας γυναικών ανάμεσα στην ομάδα μας και στον Κεραυνό όπου παρόν θα είναι και οι ποδοσφαιρική ομάδα και το τεχνικό επιτελείο (βλέπε σχετικό ρεπορτάζ) και την τετάρτη στη Λάρνακα όπου η ποδοσφαιρική ομάδα αγωνίζεται εναντία στην ΑΕΚ Λάρνακας για τους 4 του Κυπέλλου

 Στεκόμαστε κοντά στην ομάδα μας και προχωράμε ακάθεκτοι προσγειωμένα και δυνατά. ΠΑΜΕ ΑΕΛΑΡΑ

*ευχαριστούμε τον φίλο Κωνσταντίνο για την παροχή της πανέμορφης αυτής φωτογραφίας 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *