Τουρνουά εις μνήμη των αδικοχαμένων της 11ης Ιουλίου

Η ομάδα των υ13 μας θα συμμετέχει αύριο σε τουρνουά που διοργανώνει η ομάδα της Δόξας εις μνήμη των αδικοχαμένων θυμάτων της τραγωδίας στο Μαρι.

Στο τουρνουά θα συμμετάσχουν συνολικά 4 ομάδες και η ομάδα των υ13 μας θα σχηματίσει άλλες 3 ομάδες.

Το τουρνουά αρχίζει στις 9:15 στο Κοινοτικό γήπεδο του Ύψωνα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *