Ανακοίνωση ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 29/03/12
Ξεκινούν οι ‘μάχες’ για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή. Έξι αγώνες χωρίς αύριο, μέσα από τους οποίους η ΑΕΛΑΡΑ μας καλείται να γράψει ιστορία. Έξι ντέρμπυ για γερά νεύρα και ακατάλληλα για καρδιακούς.
Η ομάδα μας στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος τερμάτισε στην κορυφή δείχνοντας ότι αξίζει και δικαιούται να κατακτήσει τον τίτλο της πρωταθλήτριας! Υπάρχει όμως και η συνέχεια. Οι έξι τελικοί ξεκινούν και όλοι ευχόμαστε η Αθλητική Ένωση Λεμεσού, στο τέλος, να φέρει την κούπα εδώ στη πόλη μας!! [Η συνέχεια εδώ]
