Στο σέρτικο με όμορφη ατμόσφαιρα

Στην ταβέρνα Σερτικο τα είπαν τρώγοντας οι διοίκηση της ομάδας μας και οι αθλητικογράφοι της Λεμεσου.

Οι Πάμπος Χριστοδούλου, Ρούι Τζούνιορ, Ανδρέας Γιαπας, Μιχάλης Χαραλάμπους, Ανδρέας Μουζουρίδης, Πλουτής Αβραάμ και Μαρίνος Οδυσσέως έδωσαν το παρόν τους από τη πλευρά της ομάδας μας ενώ από τους δημοσιογράφους δεν έλειψε σχεδόν κανείς.

Η ατμόσφαιρα που επικρατούσε καθ’ όλη την διάρκεια της βραδιάς ήταν εξαιρετική με πολλούς να κάνουν επίδειξη χορευτικών και φωνητικών ικανοτήτων.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *